O tren que me leva pola beira do Miño

“… me leva e me leva polo meu camiño. O tren vai andando pasiño a pasiño e vaime levando cara o meu destiño”, e sen cobertura no móbil a meirande parte do traxecto. Teño compañeiros que xa non aturan o ritmo do tren se non se chama AVE, e que mesmo tolean se pasan máis de 30 minutos sen twittear dende o seu smartphone. Nembargantes para min foi un agasallo a viaxe desta mañá  a Ourense no ARCO con destino Hendaya.

Unha viaxe coma as de antes, sen présa, disfrutando da paisaxe e dos compañeiros de vagón. No tren desenvólvense historias de misterio, como Asasinato no Orient Express, de Agatha Christie; e cócense paixóns coma a protagonizada por Audrey Tatou no spot de Chanel Nº5 dirixido por Jean-Pierre Jeunet. J. K. Rowling maxinou a historia que a sacou de pobre, Harry Potter, durante unha viaxe en tren, o mesmo medio de transporte que inspirou a canción de Andrés Dobarro coa que vos deixo. E vós, ¿gozades das viaxes en tren?

Acerca de Lucía

Lo que más me hacía disfrutar de niña era hurgar en el armario de mi madre, caracterizarme, y meterme cada día en la piel de una heroína diferente. Ahora, con más de 30 años, encuentro esos momentos de recreo cuando voy al teatro, escucho un concierto, visito una exposición, o simplemente saboreando una copa entre amigos en un local con personalidad. Son breves entreactos en la rutina diaria.
Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario

